Márkák
 
Újdonság

MAGIA bevonat.


Hamarosan rendelhető

 
Bevásárlókosár
0 árucikk
 
Pénznem
 
Kiemelt termékek
RDMW 10T3 M0  LT 30 RDMW 10T3 M0 LT 30
1.386.-Ft
 

Vásárlási feltételek

Szállítás és Garancia

Szállítás és Garancia

A kiválasztott áru mellett feltüntetett ár nettó ár, amely nem tartalmazza az ÁFA-t és a szállítási költséget. A megrendelt árut munkanapokon előzetes e-mail-ben, vagy telefonos visszaigazolást követően, a készlet erejéig, 24-48 órán belül útnak indítjuk. A munkaszüneti (szombat, vasárnap) és ünnepnap beérkezett megrendeléseket legkorábban a megrendelést követő első vagy második munkanapon teljesítjük.

Postai szállítás

A megrendelt terméket a Magyar Posta MPL gyorsfutár szolgáltatásssal juttatjuk el az Ön által megadott szállítási címre. visszaigazolt, könyvelt, küldeményként. A küldeményeket a raktárkészlettől függően feladást követő munkanapon, ill. legkésőbb 48 órán belül kézbesítik. A termék 5 napot meghaladó teljesítés esetén visszaigazolást küldünk e-mail, telefon vagy fax útján. A szállítást, mint azt jeleztük, a Magyar Posta végzi, így a költségek is ennek megfelelőek, valamint követi a mindenkori postai díjszabályzatot. A szállítást semmi más költség (Pl. csomagolás, biztosítás) nem terheli. A pontos díjakról a rendelés során kap tájékoztatást. A díjváltoztatás jogát fenntartjuk, de a már leadott rendelések teljesítése azért a díjért történik, amit a rendelés jóváhagyásakor feltüntettünk és ami a visszajelző e-mailben is szerepel. (Kivéve, ha a rendelések bármilyen okból módosításra, összevonásra kerülnek: a módosított rendelésre a módosítás időpontjában érvényes szállítási kondíciók vonatkoznak.) A szállítási díj az áru áfa-tartalmával azonos kulcsú általános forgalmi adót tartalmaz, melyről minden esetben - az áruval együtt - áfás számlát adunk, amit megtalál a küldeményben!

Szállítási határidő

A katalógusban megadott termékek szállítási határideje 2-5 munkanap, kivétel a raktáron nem lévő tételek, amelyek esetében szállítási határidő külön ajánlatkérésre, ajánlat szerint történik. A Szállító megegyezett szállítási határidőn belüli részteljesítésre jogosult.

Néhány fontos tudnivaló

Annak érdekében, hogy a szállítási problémákat elkerüljük, néhány tanácsot szeretnénk megrendelőinknek adni:

A kézbesítés legtöbbször munkaidőben történik, ezért szállítási címként célszerű napközbeni, munkahelyi címet megadni, de ebben az esetben kérem ügyeljen, hogy a saját neve mellett a cég, vállalkozás nevét is adja meg, illetve nagyobb cégeknél a recepciót vagy postázással foglalkozó kollégáját értesítse, hogy küldeményt vár! Ha a postás nem talál senkit a címen, értesítést hagy, de sajnos az értesítés gyakran elveszik vagy elkeveredik, mert a postaláda nem zárható, vagy sok reklámanyagot dobtak bele stb. Ha küldeményt vár, kérjük, mindig figyelmesen vizsgálja meg a postaládát, nincs-e benne értesítés

Személyes átvétel

A megrendelt termékeket előzetes egyeztetés után, természetesen személyesen is át tudja venni boltunkban.

PROTOOL Kft.

Magyarország
Budapest
Reitter Ferenc u. 132.
1131
E-mail: info@protoolkft.hu
Telefon: +36 (1) 329-1717, 329-8430
Fax: +36 (1) 329-8438

Nyitvatartás:

Hétfö - Csütörtök:

8.00 - 16.00 óráig

Pénteken:

8.00 - 14.00 óráig

Szombat - Vasárnap:

ZÁRVA


Értékbiztosítás

Az elveszett küldeményeket pótoljuk, de ehhez előbb meg kell bizonyosodnunk róla, hogy a küldeményt valóban nem kézbesítették (például valaki másnak, aki még nem szólt a címzettnek), és biztosan nem fog már célba érni. Az ezzel kapcsolatos postai ügyintézést elvégezzük, de ez sajnos akár több hetet is igénybe vehet, ezért ilyen – eddig példa nélküli – esetben szíves türelmüket kérjük.

Sérülés

Normál küldeményeknél - a biztonságos (légpárnás borítékos vagy bélelt dobozos) csomagolás miatt - a sérülés nagyon ritka (ilyen panasz eddig nem érkezett hozzánk). Ugyanakkor amennyiben mégis a csomagolás rongálódását tapasztalná, abban az esetben a sérült küldemények ügyében csak akkor tudunk a postával szemben eljárni és a kár megtérítésével kapcsolatban intézkedni, ha a küldeményt a postás jelenlétében bontották fel, és a sérülésről jegyzőkönyv készült!

Mi a teendő, ha nem érkezik meg a küldemény?

A feladott rendelésekről pontos könyvelést vezetünk. Ha egy küldemény nem érkezik meg, első lépésben kérjük, jelezze felénk a problémát, hogy a nyomkövető szám alapján információt kérjünk a szállítótól.

Vásárlási garancia

Az általunk értékesített termékekre a hatályos jogszabályoknak megfelelő ill. a gyártó által adott szavatossági ill. garanciaidőt vállalunk, amely termékenként különböző lehet. A garancia érvényesítésének feltétele a vásárlásnál általunk kiállított garancia lap és számla együttes bemutatása. A garanciális termékek átvételének helye az üzletünk (amennyiben ezt a garancialap külön nem jelöli). Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk-ban és a 151/2003. (IX.22.) sz. Kormányrendeletben foglaltak az irányadóak. Amennyiben a kézhezvételtől számítva 3 munkanapon belül minőségi kifogással él és a terméket eredeti csomagolásában visszaszállítja hozzánk, úgy azt kicseréljük maximum 10 munkanapon belül egy ugyanolyan eszközre. Kérjük, hogy kifogását telefonon, vagy e-mail-ben tegye meg minél hamarabb, hogy intézkedni tudjunk a termék pótlásáról.

FONTOS!

Cégünk nem vállal felelősséget az esetlegesen szakszerűtlen összeszerelés következtében keletkezett meghibásodásokért, ezért kérjük, hogy amennyiben lehetősége van, úgy szakember segítségével végezze el az alkatrész(ek) beszerelését!

Elállási jog

Rendelésétől a 17/1999.-es Kormányrendeletben rögzített elállási jog szerint, az áru átvételét követő 8 munkanapon belül, amennyiben a csomagolás sértetlen, indoklás nélkül bármikor elállhat.

Vis Major

A rendkívüli természeti, gazdasági vagy politikai események, amelyek az szerződés teljesítését lehetetlenné teszik, vis majornak minősülnek, így például a katasztrófa helyzet, tűzeset, árvíz, rendkívüli hóakadály stb. A vis major miatti akadályt írásban kell jelezni. Az új feltételekben haladéktalanul meg kell állapodni a körülmények figyelembe vételével.

Egyéb feltételek

A szerződés által nem szabályozott egyéb feltételekre a PTK előírásai az irányadók.

Képek

Az oldalainkon található képek (borítóképek) többsége a gyártótól származik, de nem minden esetben tökéletesen azonos a forgalomba került termék képével. Amennyiben a gyártó nem biztosított a termékhez képet, úgy azt saját erőből állítottuk elő. A képek mintának tekintendők, az eltérésekért semmilyen felelősséget nem vállalunk, de törekszünk rá, hogy a termékképek lehetőség szerint a valóságot tükrözzék. Amennyiben kép nélküli terméket talál, kérem jelezze a info@protoolkft.hu címen.

Kellemes Vásárlást kívánunk Önnek!